Dåligt med bilder..

jao, så blir det när man glömmer bort kameran och inte laddar över nya bilder.

För ungefär en timme sedan började jag må riktigt riktigt illa.. jag vill INTE bli sjuk nu! Jag ska ju till stockholm om en vecka!, men jag har lite teorier om varför jag mår illa.

1. Jag glömde frukosten som vanligt och har ätit dåligt idag så förmodligen magkatarren min.

2. Att mackan till brunchen inte var helt okej, men det tror jag inte riktigt på heller eftersom det är för lång tid efteråt.

3. Resfeber?! Redan..

hmm.. brukar ju må sjukt illa dagen innan jag ska åka iväg. Hatar att åka bort längre sträckor. Jag vet inte hur det blir med Theos matning när man sitter på tåget., finns ju inga barnstolar direkt på tåget och det blir lite väl kladdigt att sitta med honom i knät och mata honom.
Ja det rusar massa tankar i huvudet kring resan, men så fort jag kommit fram till min destination brukar det bli lite bättre.

Vet ju inte heller hur Theo kommer att vara denna resa. Förra resan så sov han igenom hela tågresan nästan., det är knappast troligt att han gör det denna gång. Han är så mycket mer vaken nu om dagarna. medans sist vi åkte (då var theo 8 veckor gammal) så sov han nästan hela tiden.

Jaja.. det ordnar sig nog tillslut.

Har i alla fall haft det trevligt idag.

Fikat med Tobias var lika trevligt som vanligt! Vi brukar försöka träffas när han kommer hem till Sundsvall. Blir bara en fika på lite mer än en timme varje gång, men det duger fint för oss båda. :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och hoppas på att illamåendet går över..

På återssende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0