Drakborgen!

Idag har vi varit på drakborgen ett gäng mammor.
Inte fullt lika många där idag som sist jag var här., men mysigt i alla fall. det vart Jag och Theo, Camilla och Jamie, Madde och Molly samt Linda och Sigge.
Kidsen fick leka lite med varandra, men theo tyckte det var underskattat och ville sova lite istället. :P Så han fick låna Jamies vagn och sussade sig igenom hela lunchen och allt därtill.

Efter att alla mammor och barn fått mat i magen packade vi ihop våra små och begav oss till Birsta City för att strosa runt lite. lyckades till och med vara sparsam och köpte endast ett fempack med sockar och en häftig färg från panduro som fastnar på kläder och blir som halkplupparna på halksockar. Jag ska alltså försöka mig på att göra egna halksockar till herrn.

Linda hade ett par riktigt fina halksockar på Sigge när jag var där med en liten smiley på "trampdynan" liksom. funderar på att kanske göra nåt sånt själv dårå.

Just nu sitter Theo i sin lilla lekpöl och kollar på mamma mirabelles hemmabio eller vad den nu heter. :)

Efter endast två smörjningar av Becur så är Theos hud mycket bättre! Hoppas att det håller sig och kanske till och med blir ännu bättre! :) skulle kännas helt fantastiskt om man äntligen hittat något som hjälper mot den torra huden.

Nej nu hade jag nog inte så mycket mer att säga.
Ikväll kommer eventuellt min kära vän Hanna över. Hon skulle ringa efter skolan så får vi höra hur det blir.

Lägger in lite bilder senare ifrån drakborgen. måste få bilderna som camilla och linda tog också! :)

På återseende!

-Uppdatering-

Här kommer i alla fall en bild ifrån dagen. Sigge syns inte med på bild för han kunde inte sitta still så man fick nån bild på honom! :P


                              Theo, Jamie och Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0