Fest var det här!

Ibland hinner man helt enkelt inte med sig själv. :)

Igår hade jag en alldeles perfekt dag! Började med att ge Theo morgongröten som vanligt. sedan stack vi ut till birsta för att inhandla lite lek-kastruller till Felicia som fyllde 2 år idag. mer om det senare.
Var även till toys'r'us och köpte en leksak till Theo! Vart fisher price's gungande pingvin. Han älskar den! Den är lika hög som han själv när han sitter bredvid den och när han puttar på den så gungar den och spelar lite musik och tjoar.

När jag kom hem från IKEA gick jag in till Anna en stund. Hon och Lina skulle ner på stan och käka lunch och strosa på lite så jag hakade på. Vart en tripp till bolaget också där jag köpte en flaska alkoholfritt vin och en alkoholfri öl. Riktigt gott faktiskt.

Sen kom vi hem.. igen.. :)
Hjälpte till lite med att torka disk sedan gick jag och lilleman in till mig för lite käk och att göra oss iordning inför festen. Theo var så tjusig så!
Han hade på sig jeans, en ljusblå och vitrandig skjorta och en ljusblå slipover. Lägger ut en bild sen.

Vi gick in till Anna straxt efter 7 och var kvar till 8.. då var det dags för Theos gröt och det hade blivit väldigt mycket folk så det var dags att gå.
När Theo var nerbäddad och jag såg att han sov tog jag med mig min monitor och återvände till Anna och festen.
Jäklar vad mycket folk det hann bli på dom knappt två timmarna jag var hemma.
Kul var det i alla fall och alla ville kika på min lille pojke i monitorn. :) det blir varmt i mammahjärtat av att höra hur söt och rar min pojke är.

Många blev fulla och jag erbjöd mig att se till att Annas katter blev utsläppta ifrån sovrummet och att det fanns mat till dom. Städade även undan alla flaskor ochburkar och ställde alla glas ute i köket.
Det uppskattades. :)

det var riktigt roligt att få vara på en fest, nykter såklart, men att få prata med andra vuxna människor! att få umgås! :)

Kom hem och gick och la mig vid halv 1 ungefär.
En helt oförglömlig kväll!

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0