Fullspäckad onsdag

yes yes.
Dagen har börjat med att Theo kräktes ner hela min säng imorse.. myyysigt.. han åt för mycket för snabbt så hälften ville hitta sin väg upp igen.. suck.. ajaa.. nu var vi i alla fall vaken dårå.

Skippade sedan gröten imorse då det vart för snävt inpå amningen., men han fick lite till lunch istället. :)

Vid 10 började jag röra mig ner mot Kulturmagasinet där det var babysång för Theo, Jamie och Molly. Med mammorna också såklart.
Alltid lika trevligt med babysången. Även fast Theo vart lite irriterad på att Jamie skulle vara och dra honom i öronen. :) Men man måste ju få känna sig för på kamraterna lite. :) Theo tar igen det sen när han blir nyfiken.

Efter sången så strosade vi bort till Charm, fast det var bra nära att vi skulle smita in på kebabcity istället. att friterade pommes kan lukta så himmelens gott ojoj..
Lunch till Jamie och mig på Charm och lite snack för mammorna. Theo som vanligt sov. :) Molly vaknade till lite mot slutet.

Theo har nu kommit på hur man kommer framåt med gåstolen. så nu står han precis vid tv-bänken och vrider snart nacken av sig om han ska kolla på tv också. :P

Liten snabb uppdatering innan jag ska vidare ner till stan.. igen.. denna gång för en fika med Tobias! :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0