hahaha

Jag hade lovat mig själv att aldrig fasta för nå spel på facebook såsom farmville och allt vad det nu är., men nu sitter jag här som besatt av treasur island, men kan ju inte spela nå mer eftersom energin är slut. suck. :P
Ajaa..

Theo vaknade klockan 5. så han sov bara straxt över en timme idag efter simningen.
Efter det har han suttit lite i gåstolen och tagit sig faktiskt lite både framåt och bakåt, samt lite åt sidorna. Tar nog ett bra tag innan han inser att man kan ta sig iväg ordentligt. :)

Nu är han lite gnölig., vet inte om han är trött igen kanske. om två timmar äre dags för kvällsgröten sedan en timme efter det amning och nattinatt för lilleman.

Sen blire desperat housewives och Cougar Town för mig! :D

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0