hatar charm!

Blä,urk och usch.
Käkade ju en helt fantastisk god varm macka på cham igår. vilket jag fick ångra stort på kvällen inna jag gick och la mig. Började må illa redan när jag var på väg ner till stan för att möta upp Tobias.
Och precis innan jag skulle gå och lägga mig kände jag att jag var tvungen att försöka att spy för att se hur illa jag egentligen mådde.. och det gjorde jag. hua
Spydde som en gris! spydde tills det inte fanns mer att spy upp. total tömning av magens innehåll i alla fall, men när jag gjort det så mådde jag genast mycket bättre!
Så idag har jag och Theo en mys-i-pyjamas-dag tillsammans.

Känner mig trött och lite småslut efter gårdagen.

Så här ser Theo ut idag


                 På bilden syns också theos nya pingvin

Vi ska eventuellt göra ett undantag och ta oss iväg till affären lite senare. Behöver köpa lite bröd och sånt.

Theo blir så förbaskad när han inte tar sig iväg som han vill. men han rör sig på ganska bra där han ålar sig. :) går visserligen mest bara runt i cirklar, men snart så kryper han nog fram. :) Börjar bli lite trött också ser jag.han har varit vaken i hela två timmar. haha. :)

Ska sätta mig ner och leka lite med sonen nu.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0