Hemma? näää varför då?

haha.

Imorse vaknade Theo vid halv 8. då matade jag honom sedan fick han sitta i min säng och leka lite och även han somnade om en skvätt. halv 1 hann klockan bli innan vi vaknade igen.
Myyysigt

Straxt efter 11 gick vi in till Anna, då hade hon vaknat. Theo hade fortfarande på sig pyjamas. Satt och surrade och jag fick höra hur resten av kvällen hade gått. :P Vissa saker trevligare än andra.
Jag kunde också berätta för henne hur kvällen hemma hade varit. vad som hänt, vem som gjorde vad. :) Riktigt skojj att vara den som kommer ihåg allt.

Johan, Annas kompis från Hudik, hade sovit över på soffan. Så han var också där. Lina kom också, och hon kom med frukost. :) Så vi satt och käkade segkakor och drack juice.
Innan vi käkade så var väl klockan halv 1 ungefär och Theo var jättetrött så han somnade på soffan inne hos Anna. Så vi fick så lov att vara kvar där då tills han behagade vakna. :)
Vaknade halv 2. Klockan 2 skulle vi upp till Alexandra, Dennis och Felicia. Lill-flisan fyller ju 2 år! stortjejen!

Så när Theo vaknade fick han käka lite och sen på med samma stass som igårkväll, sedan begav vi oss upp de 4 hus upp för gatan de flyttat. :)

Theo charmade även alla där. Gosnosen min! Även väldigt mycket folk där också. massa barn också. Så Theo hade en hel del att hålla koll på. Straxt innan fyra började han bli trött igen. Då bestämde jag mig för att börja bege mig hemöver.

Kom inte hem den här gången heller.. haha.
Nej det vart in till Anna igen.

Nu var hon ensam och höll på att städa efter gårdagen.

Jag matade Theo och la honom sedan i Annas säng där han tvärslocknade.
Sedan hjälpte jag Anna lite och vi beställde hem till käk ifrån BiteLine! mums

Theo fick sin kvällsgröt inne hos Anna och idag åkte den ner med en väldans fart! inte verkade han helt nöjd när den var slut heller., men han fick ju mat ifrån mig bara en timme senare så det gick nog bra., men han har ju varit dålig på maten de senaste två dagarna så gjorde inte såmycket gröt idag.

Kvällsmys och soffmys för mig Anna och Theo. Kikade på how i met your mother, underbar serie!!! älskar den!
sen vare dags att lägga theo. när det var klart gick jag tillbaka till Anna och kikade på ballar av stål samt the big bang theory.
Och nu sitter jag här.. äntligen hemma. :) och uppdaterar bloggen lite.

Imorgon ska lilleman till morfar en stund över dagen då jag ska på sjukhuset för cellprovstagning. :S blä! vill inte.

jaja.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0