Lördag

Idag så började vi dagen med lite gröt.. därefter lite amning och sedan packade vi oss ner i vagnen för att gå ner till stan och ta bussen(!) till Birsta.
Mötte min mamma och hennes man där. Hade bestämt dagen innan att det skulle bara bli grejer till mig den här birstasvängen. och så vart det också!! :D Inte en endaste pryl till Theo. Bara grejjer till mig själv!
Började med att klippa mig.. så nu är håret riktigt kort.
Sen köpte jag både kläder och skor. Vart ett par jeans, ett par leggings, 4 tunikor och en jeansjacka. Ett par svarta tygskor med dragkedja på insidan så man slipper knyta upp varje gång man ska ta av dom. mycket smidigt.

Vi avslutade våran shoppingrunda med mat ifrån Cherry Wok.. mumma! Efter det åkte mammsen och Robban hem. dom är väl snart hemma skulle jag tro.

Just nu sitter jag med en superduper trött liten Theo i knät. Han har sovit ungefär 1 och en halv timme.. på hela dagen sen han vaknade vid halv 9 imorse.. vill inte sova.
ska försöka få honom att sova i alla fall nån halvtimme nu.. annars kommer han vilja sova för natten om en halvtimme och det går inte.. då får jag kliva upp vid 4-5 imorgonbitti och det känner jag inte riktigt för.

Imorrn vid 11 kommer pappa och hämtar oss för att åka ut till min Farmor och hämta bilen min!! äääntligen. Man känner sig väldigt handikappad utan bil när man är van vid att ha en.

hmm.. nu började det lukta lite skumt om Theo.. ojoj och nu sprakade det till.. hehe.. jag ska nog ta och byta en bajsblöja nu låter det som.. hehe

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0