matförgiftning vs. magsjuka

Börjar bli osäker på vad det egentligen är.
Jag har iof inte spytt nå mera, men jag mår inte helt 100.. är trött, hängig och har ingen energi alls.

Gick bort till affären förut efter theos 1-matning. när jag kom fram var jag alldeles kallsvettig och yr. det var riktigt jobbigt att gå hem också. Och såklart glömde jag hälften av allt jag skulle ha. suck. Försökte ringa pappsen min och se om han ville åka förbi affären åt mig, men han svarade ju såklart inte.

Får klara mig utan. kaaaaanske går upp till Frendo senare.. om jag orkar.

Skulle behöva fixa nåt att äta, men jag är inte direkt sugen på att äta nåt.

När farmor min kommer hem i helgen ska jag beställa lite stickningsarbete. :) Pippitröjor till både mig och Theo. Har en här hemma, men den kan inte Theo ha förrän han närmar sig 3 år cirka.

jaja.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0