Nu är jag hemma igen!

OJoj vilken heldag det blidde.

Var på Birsta med Hanna från halv 4 till 8. Det känns i fötterna kan jag lova.

Köpte en sulky gjorde jag i alla fall. vart en Akta Graco Mirage plus! Hur bra som helst! lätt och smidigt att sätta i bilstolen direkt i vagnen och lätt att fälla ihop och allt sånt där. sa det säkert 10 gånger under våran birstasväng hur nöjd jag var över vagnen! :) den kommer att bli kanonbra att ha nu när man ska ner till stockholm med tåget och allt. Slippa min stora vagn.
Är ju ingen vagn man tar långpromenader i, men den duger fint nu när vi ska vara där nere. Vet ju iof att det brukar bli en hel del promenerande, men nu får denna duga. den ska nog hålla för lite promenad också. :) KOmmer nog mest ha honom sittandes i babyskyddet i alla fall.

Har sån resfeber och ångest så det finns inte alltså!! gah!

Har låssaspackat alla grejerna som ska med.. vill försöka få det till en resväska och en sportbag. och det kommer nog att gå... hoppas jag... det visar sig imorgon när jag packar i väskorna.

Vet inte hur jag ska göra med datorn heller,. om jag ska packa den eller inte.. känns lite onödigt.. jag ska ju inte sitta och surfa direkt.. och ska jag det kan jag låna dator där.. hmm.. ja den tåls att fundera på.. tar jag inte med den blir det ju en väska mindre att kånka runt på i alla fall..

Köpte inte blöjor idag.. tänkte att jag har en sån fullspäckad dag imorgon så jag ska nog ut med bilen och kan ta det då.

Imorgon så ska jag kanske på kyrkis på förmiddagen.. efter det blire bus och matning sedan en 1-timmes promenad och 20 över 2 simning som vanligt. :)
Direkt hem efter det för då kommer fröken Susanna hem till mig och hälsar på.. tror jag.. fick precis ett sms och det kanske blir lite ändrade planer.. vi får se.
Ska eventuellt ut till Alnö till Jessica och Micke på kvällen en sväng. Det var då jag hade tänkt passa på att köpa blöjor.
Men nu kommer nog Sussu hit senare och då blir det inge Alnö på kvällen.. det hinns nog inte med.

Kanske får skippa kyrkis på förmiddagen och åka och handla då istället..
hmm.. vad bökigt det blev..

jaja det löser sig..

Betalade räkningarna mina förut också.. mindre trevligt.. blir fattigt denna månad... :/ Men det löser sig säkert det också.. Ska ju vara nere i stockholm nu. sen åker jag eventuellt direkt upp till mammsen och blir väl där i en vecka ungefär.. sen äre bara cirka 2 veckor kvar på månaden.. så på någe sätt ska jag nog få ihop det.

Nej nu ska jag nog lägga mig och sova..
Blir nog att jag skippar kyrkis för att packa.. sedan simmar vi som planerat.. åker ut till alnö (och på vägen handlar blöjor) hälsar på Sussu och om jag är klar med packningen hälsar jag även på en snabbis till Jessica och Micke.. hmmm...

Nej nu vart det alldeles för mycket.. hua! kryper ihop i ett hörn och stannar inne hela dagen istället. :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0