Pyssel

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg på mitt eftermiddagspyssel
Halksockarna.

              

den ena är då lite mer klassisk med bara pluttar och sen den lite roligare theo-halkisen. :) Hoppas att det blir bra.
Det ska torka i 6 timmar sedan ska man stryka på baksidan.. sen är dom klar.!
Man får inte torktumla eller använda sköljmedel när man tvättar dom.

Ja, vad behöver man då när man ska knåpa ihop egna halksockar. Jo det finns som jag skrev i det tidigare inlägget en färg på panduro som heter touch textile volume. Den finns i flera olika färger., jag valde en grön. (märks inte alls vad som är favvofärgen..)
Sedan målar man bara på i vilka mönster man vill ha. Som sagt sen ska det torkas och strykas och vips så har man sig egna halksockar!


                              Såhär ser tuben ut.

Japp! inga konstigheter som färjan-håkan skulle sagt!

Theo har kommit på något så fantastiskt roligt som att, oj tappar helt orden vet inte riktigt vad man kallar det. Men när barnen lipar och sedan låter som ja vi säger väl en bil.. blir spott och slem ööverallt! Var tvungen att byta body på honom för den var helt nerdreglad ner till blöjkanten. :P

Han är lite gnällig idag min lille herre.. vart inte riktigt som det skulel vara iom att vi gick upp tidigare och har varit igång tidigare än vad han är van vid. lillen..
trött är han också, men man kan ju inte sova, då kan man missa något. :)



Ligger och gnuggar sig i ögonen för han är så trött.. han somnar säkert snart.

Ska passa på att ta tag i köket och disken medans han sover.. :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0