Sim sim igen

Nu har vi kommit hem ifrån våran simning.
Theo var ju duktig som alltid, men de flesta bebisarna idag var inte så sugna på att dyka, men att plaska med vatten och kolla på varandra var lika roligt som alltid!
4 dyk gjorde han i alla fall. har inga bilder just nu på datorn när min lille krabat simmar, men det kommer snart.

Så här trött blir man när man har simmat i alla fall.



Så egentligen skulle lilleman äta nu klockan 4, men jag tänker inte väcka honom för att mata honom. Han fick lite banan i kafeterian på simhallen så han vaknar när han är hungrig.
Vi bestämde oss ett gäng ifrån simgruppen att mata våra små och ta nån liten snabbfika tillsammans efter simmet. det vart Jag och Theo, Camilla och Jamie, Madde och Molly osså Johanna och Kajsa. Ja Ulrika och lilla Simon också.

Just nu sitter jag och njuter av att kunna ha fönstret till vardagsrummet öppet! det blir så svalt och härligt. Väntar på att min pappa ska komma och hjälpa mig lite med modemet till internet. Blev ju utan internet hela kvällen igår -OH NO- men jag klarade mig..nästan.. :) Tur man kan surfa lite med mobilen.

Efter det blir det till att göra iordning någon middag till mig själv.

Och till något helt annat. Jag har en son med väldigt torr hud. jag har försökt med allt. det enda som hjälper är kortison, men det får man ju inte använda för mycket av.
Och eftersom jag är en sån som går på reklam och annat så ska vi ikväll jag och Theo pröva något nytt. Vi ska testa apoteksreklamens Becur REPAIR, Jag håller tummar och tår för att detta skall hjälpa mot den nariga torra huden.
Den är lite läcker för det är ingen kräm utan ett skum. en flaska kostar 199:- (99:- just nu på erbjudande) och räcker till 100-150 "doser".


                              Såhär ser flaskan ut

Så jag återkommer med resultat om den funkar eller ej.

Nu vaknade mitt lilla hjärta. Så han ska nog få sig lite mat, sedan är det bara att vänta på morfar!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0