snart läggdags.

för mig alltså. Lilleman har legat och sovit i en och en halv timme redan.

Han var riktigt trött idag. Sov mellan halv 5 och 7, alltså 2 och en halv timme. det är inte riktigt likt honom. Han brukar alltid bara powernapa och sova max 40 minuter några gånger per dag. Iof den senaste tiden har det blivit mer en eller två långkörare och mer vakentid.

Får hoppas att han sover natten ut i alla fall. men det ska inte vara några problem.

Min söta Hanna kom ju hit ikväll också. det var trevligt. vi kollade klart på Harry potter - den flammande bägaren. Vi började se den typ förra helgen eller när det nu var, men hann inte se klart den för hon var tvungen att hämta sina föräldrar från tåget. eller var det buss? jaja.


                             Theo tittar med spänning

Ni får ursäkta stöket i TV-möbeln, har nyss flyttat in och inte riktigt fått iordning på alla såna där smådetaljer.

Men idag har jag fått lite pengar så imorgon eller på fredag blir det nog en liten tripp på IKEA för att införskaffa nya lådor som passar bättre i möbeln. Har sån beslutsångest och kan inte bestämma mig om vilka lådor jag ska ha i den..

Imorgon har vi en fartfylld dag igen! Det blir lekdejt och lunch hos Camilla och Jamie tillsammans med 2 andra mammor med barn. :) Det ska bli riktigt trevligt. Efter lunchdaten så kanske jag åker iväg till intersport eller liknande och köper mig ett par nya promenadskor! Kan behövad nu när det fina vädret kommer fram.
Mina som jag har nu är inne på sista versen. ;P

Halksockarna blev kanonbra förresten! Jag har dock inte strykit dom ännu. Vill inte dra fram strykjärnet och strykbrädan nu kvart i 11 på kvällen. Jag hoppas att det inte gör något att sockarna ligger och torkar över natten också så kan jag göra det imorgonbitti.

Jaja. nu ska jag nog ta och slänga mig i sängen!
Måste vara pigg och utvilad till morgondagen!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0