Uuunderbara tisdag!

Yes så var den här igen! den underbara tisdagen. idag tillochmed underbarare än den förra. :)

Började dagen med att försöka ge Theo sin morgongröt.. gröten verkar dessvärre inte lika intressant som förra veckan. hoppas han får upp aptiten på gröten snart igen.
efter det klädde vi på oss och jag tog Theo i bärsele bort till kyrkis för att möte Linda och Sigge.
Riktigt trevligt med lite fika och lek för dom små.
runt 12 så slutade kyrkis och då gick jag och Theo hem igen.

Matade honom vid halv 1 och sedan klädde jag på honom igen för att lägga ner honom i vagnen. Gick ner till stan och mötte upp Johanna med kajsa och Camilla med Jamie. vi gick en promenad tills simmningen skulle börja så att dom små fick sova lite.

Sen vart det simning som vanligt! :D Dessvärre bara två gånger kvar nu. :( sedan börjar det inte någon ny simningsgrupp förrän till hösten. Väldigt tråkigt tycker både jag och Theo., men i sommar ska vi bada massvis!
Sen tänkte jag försöka åka ut till Alnö en gång i veckan och bada där när dom har uppvärmt torsdagar och fredagar.

Idag på simningen hade dom en undervattenskamera. så dom filmade våra små knottar när dom dök under vattnet.! riktigt häftigt. Vi skulle tydligen få det sen på mailen. kul kul

Theo blir som vanligt helt slut efter babysimmet. och idag då vi dessutom varit på kyrkis med massa andra barn så är han helt slut! Får se när han tänker vakna då. :)

Jag ska passa på att plocka undan lite här medans han sover!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0