ahaa

minnet kort.. :)
Skulle ju uppdatera när jag fick mera tid, men glömde bort det totalt!

Theo har idag varit helt hopplös.
Imorgon kommer vi att vara mitt bland folk hela dagen så jag hoppas på en mycket bättre dag då. Han har ju haft sina två dåliga dagar nu så det borde vända. När han väl blir såhär hopplös är han det två dagar irad och sen äre borta!

Har idag känt mig väldigt hjälplös och deprimerad faktiskt. Har känt av att alla runtomkring är ute och far och flänger, festar och går på gatufesten och ååååhhhh så jag också vill gå.!!! Fast egentligen vill jag ju inte det. Hatar gatufesten och allt folk som trängs och är alldeles aspackade., men just idag känner jag att gud så härligt det hade varit att vara där och åka lite karuseller och festa loss lite.

Jaja... nästa år kanske.. när Theo inte sitter fast i tutten längre.

Just nu är jag trött i ögat och ska passa på att sova lite.. Theo somnade redan straxt innan 8 ikväll så det finns en viss risk att jag har en pigg liten pojke redan vid 5-6 tiden. jag hoppas han håller sig till sina vanliga tider.

Imorrn som sagt äre fullt upp. ska skjutsa Annas karl och hans kompis till bredsand och därefter tar jag och Anna oss en lunch på stan i form av Langos! mumma! Sedan packar jag in lilleman i bilen igen och beger mig ut till Alnö för grillning och lekar tillsammans med min underbara Jessica och en massa annat folk! Skojjigt värre!

Nu blire sova som sagt!! :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0