Ännu en dag på Kubenbadet

Idag vart det en kortare dag. från 11 till 4 ungefär.
Men det räckte gott och väl. var varmare idag eftersom det inte blåste så mycket så grabbarna tyckte det vart lite för varmt och svettpärlorna på näsan fanns på alla tre.

När vi kom hem var Theo som en liten ängel! faktiskt! ingen ironi här. :) Han lekte på själv och pillade och petade med sina leksaker och hade det mycket trevligt.

Bestämde mig för att jag tillochmed kunde laga lite mat så det vart kött och potatissallad idag. Theo fick en burk med bolognese. Efter det stack vi ner på stan och jag köpte mig en solskyddsfaktor och en eftersol. Theo fick en skitsnygg t-shirt han.

Lägger upp en bild med mms efter detta inlägg.

Sen när vi kom hem vart det bara en dusch och sen gick vi in till Anna och hon fick visa upp sin nya sommargarderob som hon vart nere på stan och fixat. :) Jättefina kläder alltihop.! Önskar att jag hade kroppen och pengarna att kunna ha alla dom kläderna. Jaja.. nån gång så kanske jag blir lite smal i alla fall. :)

Nu blir det film och sen sova.
ikväll blir det Intolerable cruelty.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0