jag älskar....

... känslan när man biter av en stor bit choklad från en chokladkaka istället för att bryta bort en liten fyrkant och stoppa i munnen. :)

Kom på det nu när jag satt mig med en liten chokladkaka.

Så om ni sitter och inte ska dela med er till nån annan av eran choklad.. skippa brytandet och ta en rejäl tugga direkt istället!!! :D


Till något annat.. Imorgon sticker Jag,Theo,Linda,Sigge,Camilla och Jamie till Furuvik! skojjsigt värre.
Ska bli så himlarns roligt att se på djuren och låta kidsen få leka lite med varandra och, om vädret tillåter, bada lite.
Vi åker ifrån Sundsvall runt 8-tiden. När man har småttingar så går det inte riktigt att spika en viss tid utan man tar det lite som det kommer. Helt otroligt att jag klarar av det. Jag som ska ha allt planerat in i minsta detalj. och nu bara behöva lämna saker och ting åt hur Theo känner för det. :)

Idag vart det kubenbadet... igen.. dock inte så fint väder som förra veckan vi var där.

Nu ska jag alldeles straxt krypa ner i sängen och sova. måste vara utvilad imorgon när jag ska köra ner till Furuvik!! :D

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0