Kubenbadet

Är bara hur bra som helst!

25:- för att komma in som vuxen och småknottarna går ju in gratis så det är ju kanon. Tempererat bad som idag var varmare än luften vilket säger en del eftersom det idag varit runt 30 grader varmt.
Sedan har dom en grill och kiosk med riktigt bra priser.

Var där idag med min vän Linda hennes son Sigge och Lindas mamma Berit var också med. Hur mysigt och trevligt som helst har vi haft det. Killarna har härjat runt och haft skitkul!

Har tyvärr ingen bild mer än den i inlägget nedanför där de satt och mumsade på strips. Kameran var ju såklart hemma.

Men imorgon blir det kubenbadet igen!
då tillsammans med samma gäng som idag + Camilla och lille Jamie. Ska bli roligt. Var länge sen jag träffade Camilla och Jamie nu.

Dum som man var så glömde jag ju att smörja in mig själv med solskyddsfaktor så jag har såklart bränt mig idag. får se och hoppas att det lagt sig lite tills imorgon så jag kan sola lite till imorrn. då MED solskyddsfaktor!!

Tillochmed lille Theo som jag smörjde in flera gånger lyckades få sig lite småröda armar., men inte så farligt. det mesta gick bort när han duschats och blivit insmord med Becure repair. Kanske den bästa "salvan" som finns!
Bloggade om den för några månader sedan. Det är den som är som ett skum så den är jättelätt att smörja in småknottarna med eftersom den inte kladdar något.

Haha.. vikket reklaminlägg det vart idag då. men men. vill ju att ni ska veta hur bra allting jag gör är. ;)

Fortsätter min reklamkampanj med att berätta att imorrn innan badet så drar jag till Hemköp i Granlo och köper barnmaten som bara kostar 79:- för 10 burkar. handlar nog med mig nåt gott till badet också. :)

Hoppas att ni har haft en helt underbar sommardag! Nu blir det film, hallonglass och sedan sova!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0