Åh vilken underbar dag!

Idag har vart en helt fantastiskt bra dag!! LOVE IT!!

Började med en lekdejt med Linda och Sigge. den startade vi på folkets park i lekparken. Jag fick se duktiga Sigge ta sina stapplande steg i sandlådan, sand är kanske inte det mest ultimata underlaget men gick gjorde han. duktiga killen!
Theo ålade runt i sanden lite och inspekterade en gunghäst. Full med sand vart han i alla fall men stoppade inget utav det i munnen. :)

Efter killarna fått leka lite så begav vi oss ner till stan för en lunch, både för de små och oss. Vi gick till baguetterian och köpte käk till oss och värmde killarnas mat också. Satt oss sedan i stadshusparken och tog hand om de små först, matade och bytte och sen var de helt slut så båda två somnade i vagnen medans vi mammor kunde sätta oss i gräset och käka våra baguetter och snacka lite skit. Huuur underbart mysigt som helst.!

Linda räddade även min midsommarafton och denna kommer att spenderas tillsammans med Linda och Sigge och hennes familj. mysigt. :) <3

Även om detta skulle vara hela min dag så hade den vart jättebra, men det fortsätter. :)

Traskade upp till pappsen min vid halv 2 tiden och Theo charmade tjejerna på hans jobb osså fick vi glass och jordgubbar. mums! Skulle visa pappa hans grop i tandköttet och såg till min förvåning att där faktiskt fanns en tand. en tand som kändes!! :) Så idag har Theo fått sin första lilla tand. goosknoppen. Nu blire nog inte så mycket amning. ;)

Var på väg hem vid 3-tiden men då ringde jag till Hanna och hon skulle precis sluta jobba. (vi hade bestämt att ses idag) Så istället träffades vi på stan för jaag behövde köpa shorts till lilleman.
Vart 1 par jeansshorts... sedan shoppade jag rejält till mig själv.

Vart en tunika/topp på HM
Ett turkost linne från Esprit
Marinblå leggings och en marintopp från Cubus
Blå och vitrandiga ballerina från DinSko

Är riktigt nöjd med mina köp. :) lägger kankse upp nå bilder på det senare.

Jag och Hanna begav oss hem till mig så vi var hemma vid halv 6.. då var det dags för Theo att få i sig lite mat. Den gick i snabbt.
Straxt därefter kom mammsen,robban,mickis och emilie som är på väg ner till stockholm för en liten matpaus och rastning av vovven.

Nu skulle man ju kunna tro att vi slaggade ner oss i soffan och bara njöt av den fulla dagen..., men icke.

Vi gick ner på stan och till uteserveringarna för att käka middag.
Vart det nya (vet inte hur nytt det är men jag har aldrig ätit där förut) vietnamesiska stället som ligger bredvid allstars. Inte så jätteimponerande mat... tyvärr.. det var okej, men jag går nog inte dit igen.
Man ska våga prova nya saker.

men efter denna måltid så gick vi bort till mcdonalds och köpte oss en glass sen gick vi hem till mig. Theo somnade på vägen hem och jag var tvungen till att väcka honom när vi kom fram hemma.

Theo fick sin gröt och en dusch, duschen behövdes eftersom han var så skitig efter allt ålande i sandlådan på förmiddagen. ;P

Nu ligger han och sover. totaldäckad.

Jag ska njuta av att få sitta och lägger mig och sover tidigt ikväll.

Så.. som sagt. en helt fantastisk dag!!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0