Ajajaj

Inlägget nedan. En bild tagen på min fina solbränna.. hmmpf.. Nej fy satan vad ont det gör!

Sussu brukar alltid vara den som är med mig och min första bränna. ;P Lyckas alltid bränna mig utav bara den när jag är med henne och ska sola för första gången.

Jag borde verkligen sola solarium nån vecka innan sommarn kommer.. så huden är lite van.
Satt i parken med Linda och smetade på solskydd på både Theo och Sigge, men tog man själv på sig nåt då.? Nä knappast.
Vilket har resulterat i säsongens första bränna som ser förjäääävlig ut.. mest bara på vänstra axeln. Jag hade ju trekvartsärmat på mig idag också.. och det syns ju klart och tydligt på armarna.. ajajaj. ont gör det.

Bränner i ansiktet gör det också. Både kinderna och nosen börjar bli röd.. hua.. Är riktigt glad att det faktiskt bara är axlarna och armarna.. tänk om man hade suttit med linne och fått hela armarna..

Är glad över min Becur nu.. den ska tydligen hjälpa mot solsveda.. så jag hoppas den gör nåt.


Till något annat också mindre trevligt.

Theos hosta har blivit värre.. han rosslar och det piper i lungorna på honom. Ringde till sjukvårdsupplysningen och fick en tid till vårdcentralen klockan 11 imorgon. De sa att om han blev mycket mycket sämre under natten så var det bara att höra av sig igen.
Hoppas att det inte är nåt större fel på lilleman.
Jag som hade bestämt att han inte var sjuk.. får nog ändra där.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och ta hand om min solbränna.. :/
bra på tv äre ikväll i alla fall.
Desperat Housewives och sen dubbla avsnitt av Cougar Town.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0