Birsta - stället där alla mammalediga hänger ;)

Ja verkligen!
Går man där en vardag förmiddag så kryllar det av vagnar.
Vi satt inne i skötrummet då Ellie och Christine dit. de var ett gäng på 4 mammor och barn som skulle käka lunch så jag och Camilla hängde på. SÅ runt lunchbordet satt vi 6 mammor och 6 småknoddar på ungefär samma ålder. skitmysigt! :) Jag fick slåss lite med Ellie och Theo om min bricka, men annars så gick det bra.

Jag och Camilla fixade en liten present till Kajsa som vi ska på kalas till imorgon.

Just nu har jag precis kommit hem och försöker få Theo att sova en liten skvätt. Skulle ha tvättat också., men det fanns ju inga tvättider dårå.. blä! bokat hela dagen idag och hela dan imorrn.. o ja som ska åka upp till mammsen på torsdag. skulle verkligen behöva tvätta. suck.
Äh, det löser sig på nåt sätt.. kanske ska boka torsdag morgon och tvätta innan jag far upp.. hmm.. tåls att tänka på.

Theo håller inte med mig och mina planer verkar det som. aja.. ska stoppa om honom... igen...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0