Fredagsmys

Japp idag unnar jag mig lite fredagsmys.
Men jag hade beslutsångest så jag köpte både chips, dipp, grönsaker och choklad. :) Marabou polka! mums!

Theo är bättre idag.. lite piggare. alltså inte lika slö.. däremot så är han gnälligare än någonsin. gnällt och grinat hela dagen, men det är klart är man sjuk är det väl tillåtet.
Just nu ligger han och sover.. har väl sovit snart 1 och ½ timme, men det behöver han. han har ju faktiskt inte sovit lika mycket idag som de senaste två dagarna.

Ikväll vid 9-tiden kommer Hanna hit och har fredagsmys tillsammans med mig! :D Vi ska se nån film och svulla lite. :)

Åkte till Ikea och köpte korgarna till tv-bänken. vart skitsnyggt!! Sen har vi inte gjort så mycket. bara tagit det lugnt och försökt leka lite.
Kör en mobilbild på det direkt efter detta inlägg. :)

Nu ska jag plocka lite här i vardagsrummet innan Theo vaknar.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0