GAH!

usch och fy vad irriterad man kan bli ibland.

En tjej som ska ha barn snart undrar om nån har nåt tips om hur man får igång en förlossning. javisst kan man tro på alla skrönor om att gå i trappor, dricka olika sorters te, trycka i sig 20 kilo ananas och ja allt vad det nu finns.
Hon fick ett tips av en tjej om hallonbladste. hallonbladste påskyndar ingen förlossning utan hjälper emot blödningarna efteråt försökte jag lite fint slinka in.. varpå jag får svaret att det funkade minsan för henne. Men stoppa upp nåt nånstans!
Bebisen kommer väl för fan när den är redo att joina världen! Fattar inte varför alla ska stressa och få ut det lilla livet fortare än det ska ut. nej.. låt bebis ta sin tid. ut kommer den i alla fall..

Till något annat mycket mycket trevligare men samtidigt i samma banor. :)

Söta lilla Malin fick barn idag!!! GRATTIS!! En liten prins vart det! men det har jag sagt hela tiden att det ska bli en liten grabb. :) Inget namn än som jag fått höra så vi får väl se vad den lille krabaten får heta. :) Ska hälsa på dom så fort jag kommer hem ifrån mammsen min!

Idag är det då nationaldagen som firades genom att vara nere på stan bland resten av sundsvalls befolkning och där träffade vi Ulrika och Simon. satt i gräset så grabbarna fick kika och leka lite med varandra. mysigt.
Efter middagen så åkte jag, pappa och Theo ut till Farmor för att fira Faster som fyller år idag.

Nu sitter jag bara och kikar på ett monster till svärmor. hur rolig som helst såhär på en söndagkväll då man inte orkar med nån större ansträngande film. :)

Igår blev jag och Anna attackerade av måsar, skriver mer om det imorgon.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0