Grattis Kajsa!

Lilla Kajsa blir idag 1 år gammal! sötunge.

Jag och Theo åkte upp tillsammans med Camilla och Jamie till Johanna och Kajsa. Riktigt fint hus hade dom. sånt där som kommer med lastbil, byggsatshus. :) Jaja.. fint vare.
Massa barn och mammor. roligt roligt. Tror, om jag räknat rätt nu, att det var 7 mammor och 7 barn. Theo var minst... som vanligt. :P
Fick god tårta och Theo fick åla omkring över hela placet. han börjar få in bra teknik nu. :)

Blir en kortis nu. ska mata Theo alldeles straxt sedan ska jag och han åka iväg och handla barnmat på hemköp i granlo. där ska det tydligen vara billigt. 10 burkar för 79:- oavsett märke! Den ni! Tips till alla som har småkottar här i sundsvall!

Just nu har jag ålat sig fram till sin pingvin som han slåss lite med.

Han låter för övrigt lite hes.. vet inte alls varför.. hmm.. hoppas bara att det inte är nån ny förkylning han dragit på sig.. :S

Återkommer senare med lite bilder ifrån dagen..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0