jahopp

nu blev det sådär långt mellan inläggen igen. Har varit uppe hos mammsen och av någon anledning så har inte min dator velat sammarbeta med nätverket där så jag får ingen internetåtkomst.
jaja.. vart ju en liten mobilbloggbild. :)

Theo har haft jätteroligt och nu äter han både lunch och middag.
Så amningen är nu egentligen bara mellanmålen och frukosten direkt när han vaknar då. :)

Han krålar och tar sig framåt riktigt fort. nu mot slutet har han börjat använda mera knäna så det är nog inte långt kvar tills han är uppe och kryper ordentligt.

haha, just nu har han lyckats backa sig in under soffbordet och slår skallen i varje gång han tittar upp.. inte lätt att vara liten och inse att det faktiskt bara är att krypa framåt en liten bit så har man inte ett helt bord ivägen.

Ikväll har jag tvättstuga. behövdes kan jag säga nu när theo skitar ner alla kläderna fram på magen. :P
Greys anatomy är det på TV, men det avsnittet såg jag ju förra veckan, kunde inte hålla mig då utan tjuvkollade.

Nu ska jag rädda min son från det stora läskiga vardagsrumsbordet. ;P hihi

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0