Nygaddad

Yepp.!
Hade tänkt skriva ett inlägg innan jag stack iväg, men tiden bara rann iväg och helt plötsligt vare dags att gå bort med Theo till pappa.
Var nervös hela vägen ner till stan och bort mot tatueraren., men det gick ju finfint.

Folk snackar om att det ska göra så ont att tatuera sig på handleden, men icke. gjorde inte alls speciellt ont. visst det är väl knappast skönt, men det går att göra det. :) Tatueraren sa till och med att jag verkade vara mycket smärttålig.. så vad vet jag.. det kankse ska göra ont på insidan av handleden.

Slår jag in tån i nåt eller gör mig illa på nåt sätt då bölar jag som om jag vore 5 år gammal.., men tatuera mig det klarar jag tydligen galant! :) Kan inte sluta kolla på den.. den vart så jävla bra asså!

Just nu försöker jag få min lilleman att sova en skvätt.., men det verkar inte han vilja.. ska pröva lägga han i min säng istället och lägga mig hos honom en liten stund.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: jess

ahaa är det gjort nu, naaajs =)

2010-06-08 @ 08:37:40
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0