Sedär.

nu har mamman byggt ihop Theos garage och han är jättenöjd med det.
Han förstår ju förståss inte alla finesserna som att dra upp hissen eller att ens släppa ner bilen nedför rampen, men det var minst lika roligt för det.

Idag är en sån där tråkig dag då allting är stängt och det finns ingen att leka med. trååk.

Ska snart bege mig till coop och se om dom har öppet, men det må dom väl ha.

Theo är, som jag förutspådde, helt hopplös idag.
Trött, grinig.gnällig och ingenting man gör blir bra. Får han inte upp just den leksaken han vill ha i handen på första försöket lägger han ner hela ansiktet på golvet och storbölar. men sova det vill han inte göra. Det är såhär dom små blir när man går ifrån rutinerna som man så fast håller annars. Men det brukar bara vara en dag sedan är han sitt rätta jag igen.

Imorgon ska vi ju ut till Farmor min och käka tårta. mums.

Nu ska jag försöka göra min son glad. det dunkar i huvudet när han använder sin åh så ljuva stämma.. hmmpf

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0