Bra natt, dålig morgon

Natten har varit fantastiskt bra.
Theo somnade kvart i 9 och sov till 6.30 ungefär, fick nappen och somnade om till kvart i 9 ungefär. sen började det... han skrek och grät konstant fram til kvart över 10.  :(
Han är lite småvarm, snorig och gnölig.. så antingen är han på väg att bli sjuk eller så är det tänderna som är på gång.

Aptiten  på gröten hade han i alla fall. käkade en hel portion imorse.

Just nu ligger han bredvid mig i soffan och bökar på lite.. ska nog lägga mig och sova lite middag tillsammans med mitt lilla hjärta om ett tag.

Till en helt annan sak.
Om man är mammaledig. då har man väldigt mycket tid att göra onödiga saker på.. till exempel spela massa spel på facebook eller läsa lite speciella bloggar.. haha

Brukar kika in på kissies. mest bara för att läsa om allt tok. Och just nu sittar jag och lyssnar/tittar på bella&tyras show där hon medverkade i veckan.. mycket intressant.. haha
eftersnacket var bättre än showen kan man ju säga.
hahaha....

hej då.. bitches..

tänk om man kunde göra så.. bara resa siug upp och säga att man är kissnödig när man inte vill diskutera nå mera.

jaja.. mer vettigt finns det kanske att göra.. :P

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0