dålig jag är.

Nu vart det sådär länge sen igen.
kommer inte ens ihåg vad jag har gjort sen senast. veckan har varit mycket fartfylld i alla fall.
Har blivit drakborgen, lekdejter, tripp till bondgård, ett försök till simning som misslyckades. Ja och lite annat.

I onsdags så kom min underbara vän Susanna hem till mig för första gången i nya lägenheten och käkade middag med mig och theo., efter middagen så drog vi på en promenad runt sidsjön. riktigt mysigt faktiskt.

Idag så har det varit avslutning för kyrkis. tråkigt som fan! startar igen i september så man hinner ju gå en månad innan det ska börja jobbas.
Efter det gick jag upp till pappas jobb en sväng och sedan hem.

Satt med Anna och kikade lite på tattoos.. vi är sugna båda två. eller jag har redan bestämt mig vad jag ska göra och blir eventuellt en gaddning inom en snar framtid.. lovar att lägga upp en bild så fort det är klart! :D

Vid halv 7 så gick jag upp till min gamla granne som flytta ett par hus uppför gatan. Vart kvar till 8 bara., då vare dags för Theo att få sin gröt. Men det var mysigt. när vi bodde bredvid varandra så hade vi dörrarna öppna så fick lilla Felicia springa emellan oss och vi gick in till varandra lite hur som helst. Så kan man tyvärr inte göra med Anna för hon har ju buskatter. :) och då vill ju dom och springa runt i trapphuset. hihi.
Men vi springer till varran titt som tätt vi också. <3

Nu på kvällen så satt jag mig med ett glas alkoholfritt vin och mitt lösgodis och tänkte se på heartbreak kid, men kom på i början av filmen att det är en riktigt tråkig film, så jag satt mig och målade naglarna istället. vart riktigt tjusigt måste jag säga. En fransk manikyr med dekorerade ringfingernaglar. ska försöka ta nån bild och kanske lägga upp för den som är intresserad. :)

Nu ska jag snart sova för imorgon blir det en tidig dag. Jag och lilleman måste kliva upp vid halv 8 för att han ska ha gröt vid 8-tiden.. straxt efter det kommer pappsen hit och ska ta hand om liten hela dagen.
Jag själv sticker halv 9 till röda korset och ska gå en HLR kurs. Kom på nu att det har jag ju skrivit om. har inte börjat med lunch till theo ännu så pappsen får komma med honom när vi har lunch på kursen för en snabbmatning. är så skönt att det inte tar nån tid att mata honom.
sen får han klara sig tills jag är klar. Har köpt mellis fruktbägare till honom så han klarar sig nog.

-varnar känsliga och kräsmagade läsare-
Men det här är ju faktiskt en mammablogg så dessa saker förekommer. bajs..
Theo har skitit nå fruktansvärda mängder både idag och igår.. igår var det rätt bra i konsistensen, men idag har det nästan bara varit typ vatten.. så löst.. gnällig och grinig är han också. så nu funderar jag verkligen på om det kanske är tänder.. eller så har han magsjuka eller nåt.
Men så här mycket blöjor har jag inte bytt på honom sen han var yttepyttig.

Nu är snart den dåliga filmen slut och jag ska sova så jag orkar med morgondagen.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0