Härliga lördag

Igår hade jag jättetrevligt.
Jag åkte och hämtade Hanna på skolan efter kyrkis och vi stack till birsta för att inhandla lite sommarkläder. Hanna hittade massa fint!

efter det begav vioss hem till mig för fredagsmys! Vi hyrde en film också. den får jag INTE glömma att lämna tillbaka. ska nog göra det nu när jag åker iväg.

Nu har jag glömt bort vad filmen hette också.. fasen.. Trubbel i paradiset? jo så var det nog. den var sisådär. inte bra och inte dålig.. den dög att se.
Till denna film vare såklart snacks.. och hanna provade de nya ugnsbakade olw-shipsen. dom var riktigt goda faktiskt.

Hanna åkte inte hem förrän klockan var 1. riktigt trrevligt hade vi! kanske ses ikväll också.. mer om det snart.

Nu ska jag snart mata lilleman sedan ska vi ut på äventyr. :P Vi ska till birsta och handla lite sedan till pappsen och lämna in datan till honom så han får fixa den lite åt mig och därefter tar vi en tripp till Alnö och Jessica o Micke!! <3
myspys.

Sedan på kvällen så kanske det blir kubb nere vid hamnen. det beror lite på vädret som just nu ser lite lurigt ut faktiskt. Så vi får se om det blir nån kubb eller inte.

Om det inte blir det har jag tv-dilemma ikväll. :P Sömnlös i seattle, 27 dresses och helens små underverk.. alla går samtidigt.. typiskt..
imorgon samma sak.. då med a cinderella story och win a date with tad hamilton. Bara massa chickflicks! :D

Igår förresten fick jag mina kanonsnygga tavlor!!! lägger upp bild på dem senare. ääääälskar dom!!! :D

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0