HLR

Hjärt- och lungräddning samt sår och bränsskador. det har stått på dagens schema.
Denna kurs var då inriktad på barn. Känns väldigt skönt att fått gå en sådan kurs och ha lite kött på benen om det skulle hända något.

Det kändes jättekonstigt att inte vara med theo. Pappa kom ju med honom en snabbsväng bara så han fick hänga sig fast i mitt bröst för lite mat. Annars så var jag ifrån honom från halv 9 till straxt efter 4.. Men vilket välkomstleende jag fick när jag träffade honom. Åhhh.. det värmde ordentligt i mammahjärtat. :) Min underbara älskling.

Sitter nu och lyssnar på eurovision song contest och diggar faktiskt starkt cyperns bidrag.
Missade första halvtimmen så vet inte vad som har varit fram till nu.

Skulle egentligen ha kikat på det här hemma hos Linda och Sigge, men det vart sen hemkomst både för mig och Linda.. så nån annan kväll kankse. :)

Åkte till Jessica och Micke efter att Theo käkat sin middag.. och där borta bjöds det på middag minsan. var inte helt planerat. skulle bara åka ut och hämta theos matstol.., me jag gnäller inte! :) fick helt otroligt god mat.
ugnsstekta rotfrukter,lax och västerbottenostpaj. Hur gott som helst!! Och en riktigt fräsch sallad till också. mums.
Efterrätt vart det också! :) Kladdkaka med varma hallon och grädde.

Imorgon är en spännande och stor dag för mig.. imorgon är ju nämligen min första morsdag! :) Hur häftigt är inte det! :D

Har sagt till Theo att jag önskar mig en gaddning, en klocka, men en teckning går lika bra... tvivlar dock på att jag får nåt utav det. hehe..  :) nästa år kanske.

Nu ska jag fortsätta kika på eurovision och sedan blir det sova.. trött som ett as.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: jess

Jaaa det var riktigt mysigt , sen åkte vi bort till skogen och lekta med kossorna=)

2010-05-31 @ 08:14:53
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0