hoho

Är det någon här.. lever det nån.. :P
Jodåå... lite liv finns det allt..  Har varit uppe och hälsat på min käre mor och blogg och internet har inte prioriterats.. eller så ska vi inte säga.. jag hade faktiskt med mig datan, men av någon skum anledning gick det inte att koppla upp till nätverket där uppe så jag blidde utan internet.

Har haft en helt fantastisk vecka.
Theo har ätit riktig mat. varje dag.  :) riktigt duktig har han blivit.. Ikväll gjorde jag iordning lite mer än en portion gröt tillkvällen och han slukade allt.

Orkar inte skriva vad som hänt varje dag så vi tar en snabbresumé
Vi har iprincip bara varit, ätit god middag och lekt, Theo har gungat för första gången, studsat studsmatta, sett på havet och badat i balja utomhus, alla dessa första.  Är så mysigt. och fler första ska det bli.
Mamma säger han också nu.. till allt i och för sig.., men ibland så tittar han upp och säger mama och ögonen bara glittrar på honom. Min gos!
Vovve vart första ordet.. vovve/vooovoo samtidigt som han kikar efter wechee.
Han har varit så himla snäll och go hela veckan.. lite bökig med sovandet. sov inte riktigt bra där uppe., men förhoppningsvis så ordnar det till sig nu när vi kommit hem.

J har jag också träffat där uppe såklart. :) Riktigt mysigt. kramgo och en och annan puss på kind och panna har man fått. Härligt med lite närhet ibland.

Åkte hem straxt efter 1 idag och kom hem 3.. då kom jag på att jag skulle ha varit förbi nån affär på vägen hem, men det glömde jag förståss.. så efter 4 stack jag och Anna och handlade. Vi köpte även ett pizzakit så vi gjorde en pizza tillsammans och efter det busade jag lite med Theo.

Och just nu sitter jag och slökollar på en film.. the perfect man på 3:an. Har redan sett den ett antal gånger, men det duger att slöa till lite. :) Efter den ska jag sova. ska bli skönt! Egen säng! :) Borta bra men hemma bäst. är det inte så dom säger.

Har fått en middagsinbjudan i veckan också som jag nog tackar nej till. är inte så värst sugen på middags-sällskapet om man säger så.

Annars då..

till veckan är... eller var i alla fall inte så mycket planerat. :) Det går så fort från att vara en helt tom vecka till fullt.
Imorgon ska jag ta mig ut till Bredsand och hälsa på Simone och lille Charlie!
Och på Tisdag blir det kyrkis och träffa Linda och Sigge..
Nån kväll här i veckan kommer Hanna förbi och ska förhoppningsvis hinna ta mig ut till Susanna en skvätt också.

Nu ska jag natta datan och inta soffläge! :D

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0