Idag har jag...

... hunnit med rätt mycket.

Känner mig inte alls speciellt skrivsugen men skriver ett par rader i alla fall.

Idag så sov vi fram till kvart över 9.. skööönt.. därefter blev det grötfrukost, theo åt dock inte så mycket mat och verkade inte intresserad., så han behövde inte äta upp allt.
Sen lekte theo snällt och fint på vardagsrumsgolvet medans jag fick ta en snabbdusch.
Stack iväg till pappas jobb där Theo fick kolla på alla medarbetare och bli nypt i tårna lite. :) Han är för go min lilla pojke.

körde sedan direkt från pappas jobb till birsta där jag mötte upp Camilla och Jamie.
Urmysigt!! käkade lunch och inhandlade lite smått till våra grabbar. Vart en solkeps och en kortärmad och kortbent sparkdräkt.


Den är knalligare orange i verkligheten! riktigt lyser. Kommer bli helt underbar för honom nu i sommar.
kanonpris var det på den också. 79,50:- på lindex!
finns så underbart fina sommarkläder till ungarna nu! Och H&M har ribbade linnebodys. också nåt som blir kanon till sommaren.

Nu ska jag busa lite med guldklimpen min som för övrigt käkade en hel stor burk mat idag!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0