Jag har fått en tiger.

:)
Theo ligger i sin säng och jag tyckte han skulle sova, men det är roligare att morra lite granna och låta som en tiger tycker han.

Jag skulle ha varit på lekdejt med Camilla och Jamie idag, men eftersom Theo fortfarande hostar och skiter som bara den + att han kräks upp maten när man matar han.. tror iof det mest beror på att han nyss fått ner mat osså kommer en hostattack och då åker allt upp igen.. jaja i vilket fall. så ställde vi in lekdejten för säkerhets skull.
Vore ju riktigt dumt om lille Jamie skulle åka på nån ny sjukdom nu.. han som precis varit sjuk.

Attans,.. nu har lilleman fått tag i kameran inne i rummet. måste köpa en ny babyvakt snart då.. suck.. Den här jag har nu har ju vare perfekt, men bara bilden.. ljudet suger! Så jag kan inte använda den för att höra honom utan bara se honom och eftersom att han blir större och mer klåfingrig så låter inte han den stå på sängkanten ifred.

Eftersom Theo sov dåligt hela morgonen så var även jag skittrött så vi gick och la oss igen vid 10-tiden sedan vakna vi inte förrän kvart i 1..
Då begav jag mig íväg ut! va tvungen att komma ut i det fina friska vädret. Kollade lite priser också på gaddning. nice nice.

Hann med en fika på stan med Jessica också. Vi hittade ett jättemysigt litet Café. med uteservering där solen faktiskt lyste. fick mig till och med en solbränna.
Köpte sandaler till lilleman också.

Sedan skulle jag hem.. då var klockan redan 6.. oj oj.. när jag kommer fram vid cykelnisse så ser jag Linda och Sigge vid korsningen. De var ute och promenerade lite och skulle gå lite mera så jag svidade om på mig själv och matade Theo lite snabbt också följde vi med på promenad. Vart ett varv runt sidsjön. Så himla vackert där uppe nu och mysigt att gå! varmt och skönt.

Så jag gick hemifrån idag vid kvart över 2 och kom inte hem förrän 20 i 8..
Då var det bara att ge Theo gröten sin och sedan slänga han i säng där han nu ligger och som sagt leker tiger. :)

När han har somnat tänkte jag hoppa in i duschen.
Sedan blir det CSI och jag tror faktiskt att jag tänker lägga mig och sova efter det. :)

En helt fantastisk dag idag alltså. förutom att det vart inställt med Camilla och Jamie förståss.., med den lekdejten också då skulle vi haft en PERFEKT dag! :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0