lunchdate

Ja idag vart det en lunchdate med min underbara Jessica!

Vart riktigt sugen på baguetterian, men ville inte käka själv + att jag var tvungen att gå bort på okq8 och hämta ut ett paket. Så självklart hörde jag med jessica om hon ville käka med mig. så jag köpte med mig två mumsiga baguetter och vi satt på en bänk utanför hennes jobb i solskenet och hade det mysigt! :)

Såååå trevligt! tycker om min Jessica jag.!

Nu sitter Theo och drar i min tröja.. :) Vi ska snart sätta oss i bilen och åka upp till BVC. Fick en tid idag klockan 3. Ska bara väga och mäta lillherrn och se hur stor han har blivit. han är riktigt tung att bära på nu i alla fall. :)

Måste också komma ihåg att svänga förbi någon affär och köpa gröt. Sista gröten gick igårkväll och imorse fick han en provportion av fruktgröten för 6-månaders. den gick i hur bra som helst (självklart med mangopuren i) så det blir nog den jag köper nu istället för fem-månaders risgröten.

Skulle ha behövt tvätta idag känner jag, men tvättstugan är upptagen.. ska ner och kolla om det kanske kan finnas nån tid imorgonkväll eller på lördag/söndag. Skulle ju åka till mammsen på söndag vare sagt, men på måndagen har jag tandinfo på BVC så jag åker direkt efter den istället.

Jamen dåså gott folk.

Återkommer senare ikväll med dagens resultat.



På återseende!

Kommentarer
Postat av: jess

Jessica tycker om er oxå =)

2010-05-07 @ 10:07:06
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0