Morsdag

Min allra första morsdag!
och jag fick varken blommor,klockor,mobiler eller tatuering.., men jag är glad i alla fall! :D Har världens bästa son och mer än det kan jag inte begära.
Säger som Linda.. tänk att just jag skulle få det vackraste barnet! :)

Säger såklart grattis till alla mammor där ute.!

Har haft en väldigt trevlig dag. Åkte ut till Farmor och där var Mattias och hand barn också. Vart en liten familjemiddag och jag och Moa plockade blommor till både Farmor och till hennes mamma.
Hon har aldrig verkat vidare intresserad av Theo utan hållt sig undan ifrån honom, men nu börjar han bli lite intressant verkar det som. Hon var fram och lekte med honom och han tyckte det var jättekul.

Nu har jag sett på How i met your mother. världsbäst serie! :)

Blir nog till o se bridget jones dagbok nu och sedan sova...

Igårkväll gick jag och la mig straxt efter 10 i hopp om att jag då idag skulle vakna helt utvilad och att jag skulle må kalasbra. joråå.. utvilad var jag väl.., men... vaknade med jordens nackspärr!!! så jag lägger mig om ett tag och hoppas att det till imorgonbitti faktiskt är borta!

Imorgon ska jag kolla upp pris på tatueringen och också träffa Camilla och Jamie!! mysigt!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0