Mysiga onsdag

dagarna blir bara bättre och bättre.

Packade ner lilleman i vagnen sin runt halv 11.., men insåg att shit va groteskt stor min barnvagn är!! Bytte snabbt till lilla sulkyn istället. skulle ju bara ner på stan och så. Ska eventuellt kika runt efter en lite mindre vagn.. nån som ligger mittemellan sulkyn och emmaljungan jag har.

jaja nog om vagnen.. jag gick ner och mötte upp Elise och söta Wille. vart en glass i solskenet.. dock smet några moln förbi så det vart riktigt kallt till slut. Vi gick in istället och strosade runt lite.. vart inte speciellt mycket inhandlat varken för mig eller Elise. tror faktiskt bara vi kom därifrån med ett par leggings till Theresia.
jaja.. nöjda och glada i alla fall begav vi oss till kyrkis.. stannade upp inne på basilika först för en helt fantastiskt god salami och brieost macka. lunch.

Sen vart d kyrkis.. Theo satt så snällt och fint i lekpölen och andra barn kom fram och skulle klappa krama och peta lite på honom., men han brydde sig inte nämnvärt. Var inte så jättemånga där.. alldeles lagom tycker jag. En mamma där hade en son som var bra precis en månad äldre än Theo, de såg så söta ut där de satt tillsamman och lekte med leksakerna.

Theo var som sagt alldeles snäll och rara tills det var dags för sångstunden.. då började han gråta.. vart kanske lite för mycket folk. :) gick bra när han fick sitta i mitt knä en liten stund.

Sen begav vi oss hemöver.. jag matade theo och han tvärslocknade vid halv 5. sedan sov han enda till halv 7. :)
Liten var trötter.

Nu sitter han på golvet framför mig och leker lite med sina prylar. är riktigt bra på att inte ramla nu när han sitter.. händer bara någon enstaka gång och då är det när han ska lägga sig ner och gör det lite för snabbt så han glider iväg med armarna och skallen tar i. men inga större reaktioner blir det då. han gråter till en liten skvätt och sen är det bra.

hihi.. han har en fisher price leksan nu som låter nå fruktansvärt. jag bryr mig ju inte om ljud från leksaker och sånt, men kan tänka mig att grannarna kanske blir lite trött på ljudet som kommer ifrån hans lilla hundkoja. :P
Nu ska jag ner och busa lite med grabben.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0