Sista simningen

var idag det. :(
Känns tråkigt att inte ha simningen på tisdagar längre. Jag och Camilla har iof snackat om att åtminstonde varannan vecka dra ut till Alnöbadet torsdagar eller fredagar för att bada där ute. de har uppvärmt till 30 grader då.

Denna kväll skulle egentligen ha spenderats ute hos underbara Jessica och Micke ute på pottäng, men dessvärre så vart karln i huset sjukling. *krya på dig* så det får vi skjuta upp till senare tillfälle.
Istället sitter jag med lite juice och nötter till först desperate housewives och nu cougar town.

Denna vecka ska jag också förhoppningsvis in till min eventuella nya arbetsplats(?) och lämna in en ansökan. lite kaxig kanske.., men men.. man måste visa framfötterna lite! :D

Imorgon har jag en härlig dag planerad! Riktigt längtar! Ska möta upp Elise och söta Wille på stan vid 11-tiden och strosa lite med dom.. sedan sällskapar vi upp till kyrkis vid 1-tiden. Linda och Sigge kommer också dit lite senare. Får se om eventuellt Jossan och Delia också dyker upp. riktigt trevliga tjejer hela bunten!!! tycka om!

Torsdagen ser relativt lugn ut i dagsläget. Fröken Hanna kommer hit på kvällen vad jag vet om. Och fredagen spenderas tillsammans med gänget på kyrkis och därefter en lunch med söta Malin och lillmagen. :)

De senaste veckorna har varit helt fantastiska måste jag ju säga.

På söndag drar jag till mammsen också. mys ska vi ha! en heeeel vecka! Ska även få färga håret på lillasyster. :) mörkt mörkt brunt (så det ser svart ut) och underhåret ska vi fixa rosa! Blir spännande.

Nu ska jag kika lite mera på tv och sedan sova!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0