snabbinlägg

I pausen till How i met your mother så smiter jag in ett inlägg..

Har haft en helt fantastisk dag. för att fixa det snabbt kör vi schemaskrivning..

9.30- klev vi upp efter lite bråk och stök. Theo käkade gröt och var mätt och glad.
10.30 - babysång på kulturmagasinet tillsammans med Camilla och Jamie.. så vi har saknat dom!!! :D Imorgon väntas en birstasväng tillsammans med dom igen.
11.30 - Lunch på chinarestaurang tillsammans med bästaste Jessica. hur mysigt som helst. :)

Efter lunchen gick jag hem till Linda och Sigge.. surrade lite och sedan gick vi tillsammans ner till kyrkis.
Hur kul som helst var det idag tycker jag! Alla ungar var nästan lika stora.:) alla mellan 5 månader och 1 år.. förutom lilla Wille som inte ens är två månader.. lilleplutt. :)

Efter kyrkis så gick jag,Linda och Elise ner på stan och strosade runt lite.
Linda begav sig hemöver med en trött Sigge efter ett tag och jag och Elise hamnade på barista och skrattade och hade det hur trevligt som helst!

"Jag är inte bara fet,ful,fattig och luktar illa... jag skelar också.." hahha... lööövley.

Allt blir så roligt när man är lite trött.

Vid 6-tiden så började vi gå hemöver.. så det vart en heldag!

Theo käkade en hel liten burk med mat och sedan bnu på kvällen sin gröt som vanligt. :)

Nu börjar tv-programmet igen..

så det var min snabbuppdatering för kvällen!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0