Tiden går så fort.

Veckorna bara rusar förbi och vips så är det måndag och ny vecka.
 
Igår var jag på hunduställning med lillasyster. mysigt. sedan vart det A cinderella story med godis och gott sällskap av grannen min. :)

Idag så har jag varit hos Camilla och Jamie på lekdejt. Det vart 6 mammor med barn. Riktigt mysigt.!
Hade såklart glömt kameran hemma så får vänta med att lägga upp bilder tills Camilla lagt upp några på sin blogg.. hihi..
Ungarna fick leka med varandra och sedan fick de flesta sig en liten tupplur och sen åt vi lunch tillsammans.

Just nu ligger Theo och sover... igen.. :) tröttsamt att leka med massa bebisar.

På lördag så ska jag gå en HLR kurs som är inriktad på småbarn. 7 timmar, mellan 9 och 4.. så fram tills på lördag tänkte jag försöka få bort amningarna däremellan.

Tänkte att om man ger honom gröt till halv 9 ungefär.. sedan eventuellt ett mellis med nån fruktpuré mellan 9 och 12 nån gång.. sedan lunch vid 12 och att han sedan får en amning vid 3.. då är det bara en timme kvar av kursen och mina amningar brukar inte ta lång tid alls. brukar gå väldigt snabbt och smidigt.

Så i veckan ska jag jobba stenhårt på att få in en lunch också.

Pappa ska ju ta hand om Theo där på lördagen medans jag går på kursen.

Nej nu ska jag göra nån nytta här hemma.!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0