tröttsam dag

Efter en bra start på dagen så har det nästan bara gått utför.. :/
Eller ja, halva dagen har faktiskt varit riktigt bra! det är eftermiddagen och kvällen som varit jobbig.

På förmiddagen så var jag på kyrkis och efter det bestämde vi oss för att gå en promenad jag och Linda. Det var riktigt mysigt.. grabbarna somnade ganska omgående och vi strosade bort in till stan för att sätta oss på en gräsplätt vid vängåvan och bara surra,
Grabbarna sov vidare och efter ett tag vaknade dom så fick dom leka lite med varandra.. Klockan hann bli 3 innan jag började bege mig hemöver.

Då börjades det. Theo var gnällig, grinig och trött.. så jag matade honom och nattade ner honom lite.
kvart över 4 sov han.. sedan vaknade han efter cirka 30 minuter.. och han vaknade INTE på rätt sida. :/
Samtidigt som jag skulle försöka underhålla och hålla honom nöjd och glad så skulle jag laga mat.. Anna kom som tur är in ganska bra precis när jag börjat laga maten så hon fick ta hand om Theo och jag fick laga mat. :) Funkade kanonbra!

Theo fick samma mat som mig och Anna, förutom att det inte var någon chilli i hans dårå. Den gick ner ganska bra faktiskt. vart nog nästan en hel burk som han fick i sig.. utblandat med lite katrinplommonpure så gick det ner galant.

Nu sitter han och leker framför mig på filten och är mindre nöjd med tillvaron.. suck..

Ska leka lite med honom, men först! lite bilder ifrån helgen uppe hos mor.


     

Vart bara dessa.. den finaste utav dom när han gungar var tydligen för stor.. ska åtgärda detta och lägger upp den när jag förminskat den.

Nu har jag en mycket missnöjd son...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0