Tupplur

En sån tog jag och Theo förut idag.

Han var vaken från 10 till 1.. sedan slocknade vi inne i sovrummet båda två.
Vaknade 2 och en halv timme senare.. oops. men det var skönt! riktigt skönt att få sova lite.

När jag vaknade hade jag missade samtal och sms.. ett samtal ifrån M.. ringde upp och såklart så blev det diskussioner då jag sa att jag inte var speciellt intresserad av en middagsbjudning. eller ja som jag sa tidigare.. sällskapet.

Men men.. både jag och M fick väl oss lite tankeställare och jag vet faktiskt inte vad jag tycker eller vill.
Jobbigt äre.., men å andra sidan.. ingen har väl sagt att det ska vara lätt hela tiden heller.

De där problemen tar jag när det kommer.. just nu orkar jag inte lägga energi eller tid på att komma överrens med alla. nä.. jag och lillskrot är det enda som betyder någonting! :D

Ja och såklart alla mina kära rara vänner som alltid ställer upp. mycket kärlek till er!! <3

Vid middagen idag så åt Theo över en halv burk med mat!!! helt otroligt.. det börjar ta sig. Nej så vill jag inte säga. det kanske går åt pipsvängen.

Efter middagen så gick jag, Theo och Anna på en promenad i det vackra kvällsvädret. Kom hem vid halv 8 och då hade jag alltså missat 7-amningen, men Theo verkade inte alls bry sig om det så jag väntade tills klockan blev 8 och då fick han sin kvällsgröt. och kvällamningen klockan 9..

Dagens matning har sett ut såhär:
8.45 - amning
10.15 - gröt
13.00 - amning
16.00 - amning
17.45 - mer än en halv burk barnmat
20.00 - kvällsgröt
21.00 - kvällsamning

det är nästan hälften hälften med mat och amning.
Tänkte börja lite smått med lunch också.

Köpte en juice på affären på väg tillbaka från promenaden.

Robinsons fruit shoot - tropisk

Hur god som helst!

Nu har jag precis duschat och ska kika lite på tv innan det blir dags att sova.. är inte ett dugg trött eftersom vi sov så länge förut idag.

Godnatt!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0