1vecka och 1 dag

Japp 1 vecka och 1 dag innan födelsedagen börjar Theo småstappla lite.

Han har väl gått egentligen sen i lördags småsteg. 1 där 2-3 där 4 där.. ja ni som har smått vet vad jag pratar om. Han känner helt enkelt efter hur det är och balansen och sånt.
Idag gick han sitt längsta vilket var 1-1 ½ meter. räknade inte stegen direkt utan var mer facinerad över att han faktiskt gick. min lilla krabat som kryper snabbare än blixten ska upp på två småfötter nu alltså.

Jag hoppas att det fortsätter gå så här bra. Att han kanske går på sitt kalas! :D Det skulle vara underbart det. Han har ju börjat gå mer och mer.

Själv tycker jag väl inte att det riktigt räknas som att dom går förrän dom ställer sig upp från sittandes och traskar iväg.

Alltså inte när dom går ifrån en grejj dom står vid. Visst då har dom ju iof också gått, men jag skulle nog inte kunna säga till folk att ja nu nu går min son. Inte riktigt samma sak liksom. :)

Jaja.. petigt kanske., men sån är jag. :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0