Dåligt med inlägg.

som vanligt.

Har inte riktigt varit inspirerad eller haft tid att sätta mig o blogga.

Gör väl ett tafatt försök till detta nu.

Tiden bara rusar iväg. Mindre än 1 månad kvar tills lillskrot börjar dagis! Helt sjukt!
Hörde med försäkringskassan och tydligen har jag 41 dagar kvar så jag skulle alltså kunnat vara hemma tills i december i alla fall. men men.. nu har jag redan fått plats på dagis och planerat med jobbet att komma tillbaka så jag kör på det osså spar jag dagarna och tar dom till jul och sen sommarsemester. :)

Jobbet då.. joo.. jag får komma tillbaka på heltid, dagtid i 3 månader.. sedan vet jag inte riktigt hur det ser ut längre. Så jag hoppas att det löser sig till det bästa. Söker nytt hela tiden så.

Idag har jag varit less... nå så fruktansvärt less till och med.

Men men.

På torsdag drar jag ner till stockholm igen. myys. blir kvar tills på söndag då jag tar med mig brorsan och hans familj med mig upp till Sundsvall igen. ännu mera myys. :D

Allt för denna kväll. ska försöka bättra mig. :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0