Hemma igen.. en sväng.. :P

Vadå? är jag ute och reser mycket... nääää.. ;)

Har i alla fall kommit hem till stockholm och har med mig Lillebror och hans familj hem hit.
Vi har haft jättemysiga dagar och ska väl fortsätta ha det fram till på lördag då vi tillsammans åker ner till Gävle för släktträff.

Imorgon ska vi till Himlabadet! Det ska bli intressant och roligt att se hur det är. Har inte speciellt höga förväntningar och funderar mycket över hur det blir med Theo och sovning och sånt.
men men det löser sig imorgon.

Just ikväll är Lillebror, Gina och Melyssa på Bio så jag är solokvist.

Har läst igenom alla mina bloggar som jag läser och kikat på Idol och käkat lite glass. åh, så nyttig jag känner mig.. hmmpf. Aja..

Snart är det dags för inskolning med Theo.. spännande och lite läskigt. Och tråkigt. vill ju vara hemma för alltid med min lilla knodd.., men dagis kommer bli bra för honom. :)

Nej nu ska jag nog faktiskt börja fundera på att sova.. måste vänta tills herrskapet kommer tillbaka hem bara.. sen blire sängen direkt. Helt slut!!

Just det! Igår var vi ut till min farmor och plockade svamp. Två överfulla korgar med trattisar vart resultatet!! Hur nöjda som helst! SÅ nu blire till o käka svamp tills det står ut genom öronen.. Imorgon blire en långpanneomelett med svampstuvning ovanpå.. mumma!! :D

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0