Jävla skit!!

Nu tänker jag för första gången gnälla över att vara ensamstående!!!

Börjar jobba om mindre än 3 veckor och får då bara arbeta kvar i 3 månader.. it sucks.. men det är allt vad de kan ordna som bara är dagtid så jag är nöjd och glad endå.
Har sökt jobb som en galen och satt nyss och sökte två jobb och kände mig riktigt taggad.. då jag får syn på en arbetsannons som passade peeeeeeeerfekt!!
Kundtjänsten på Berners. Ligger nära hemmet, bra arbetsuppgifter. Lite samma likadant som jag redan har men med lite andra saker att hålla koll på. :)
Skitkul tycker jag det skulle vara.. MEN... MEN MEN MEN MEN MEN!!!! Anställningen börjar med 4 veckors utbildning i Östersund!!! Det är ju omöjligt.! Jag kan inte lämna bort Theo i 4 veckor..
utbildningen skulle starta vecka 43. alltså om fem veckor bara. och det går ju inte alls. Ska Theo sluta på dagis och vara ute hos farmor i 4 veckor? för att sen skolas in på nytt..

Och pappa vill han ha Theo i 4 veckor? Näee.. han verkar inte så sugen på småbebis i en hel månad. + att skulle Theo flytta in så länge hos pappsen skulle bebis flytta därifrån.. garanterat.. Bebis är alltså pappas katt.. så ni inte blir mer förvirrade. :P

Måste man fixa boende själv, eller fixar berners det? och åker man hem på helgerna? Valfritt eller ej?
Har dom kanske så bra att man kan ta med sig kidsen dit? och ordnar dom med barnpassning..? men då har vi det där igen.. då ska han börja på om på nytt på dagis här hemma igen när vi kommer hem.

Fan fan fan!

Varför sätta en utbildning i Östersund? dumma dumma..

Ska ringa till kontaktpersonen för annonsen och höra efter om dom kan klara upp några av mina frågetecken.
Förklara situationen en aning och se om det kanske kan lösa sig på något sätt..

Men jaa.. jobbigt äre ju att det skulle vara 4 veckor uppe i östersund.. det är för fan en hel månad!
Jag som har ångest över att jag inte kommer kunna träffa lilleman nå mycket på vardagarna efter dagis för då äre kvällsmat och sedan straxt efter det läggdags.. hur ska jag klara mig utan att få tjuvkika på honom när han sover och jag befinner mig 2 och ½ timme bort?

Nä.. det är väl bara att ignorera att jag sett annonsen om jobbet och vänta på att något så perfekt dyker upp igen..

Tragisk man är. min perfekta jobb är alltså på kundtjänsten på en bilfirma. :P

Men jag skulle trivas som fisken i vattnet och det skulle vara en lite rolig utmaning sådär. :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0