Stockholm imorgon!

Imorgonbitti drar jag och lilleman ner till stora staden!

Ska bli riktigt roligt att träffa allihopa igen!

Theo var hos sin Morfar idag mellan 4 och 7 så jag fick städa och dona och göra klart inför resan. Tar ju med mig Lillebror och familj tillbaka från stockholm så då behövs det plockas undan lite så vi får plats allihopa här hemma.

Idag vart det kyrkis som vanligt! Mycket roligt! När jag kom dit räknade jag till 14 barnvagnar. ojoj.. vad mycket bebisar det var där! :)

Sitter just nu och äter en kexchoklad och dricker ett glas juice. Snart blire läggdags så man är utvilad imorgon.

Hade inte så mycket att skriva insåg jag.. haha

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0