En liten surrkuse!

Idag kom jessica,tindra,carro och penny till jobbet.
gosh vilka söta tjejer! :)

Tindra är en riktig liten surrkuse. :) Massa roliga ljud och miner för sig., men tycker inte om när tant zandra försöker äta upp henne. attans också. ;P
Och oj så lik mamma tösabiten är. :)

Penny-plutten är bara 2 veckor gammal och låg så sött i mamma carros famn och myste på.

Så gudomligt söta var dom verkligen båda två.

Vilken tur för mig att jag hinner gosa och snusa på Tindra en massa på lördag! :D sötaste tösabiten ever!

Nu sitter jag och kikar på lyxfällan och sen blir det bigbrother.

Såg för övrigt herr och fru på 4:an förut. de visade nästa veckas gäster där Katrin Zytomierska och Bingo Rimér ska vara med. det kan jag inte missa!

Har fått hicka! Jag håller på att dö! fan har hållt i sig i 20 minuter typ. orkar inte hicka en endaste gång till.. fan. där kom en till.

Nä, nu lägger jag mig ner och dricker lite vatten uppochner, tar en matsked socker i gommen och håller andan. allt som man ska göra som inte funkar. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0