.

Så var denna helg slut.
Igår hade jag en heldag med Josefin och mamma o mickis. mysigt värre. vart lite senlunch på bigboy sedan drog vi vidare till birsta för att strosa runt lite. Hittade lite smått och gott till Theo. vart strumpor och ett fint set med tröja och byxor.
En tunnare tjocktröja också som han kan ha under jackan.

Jag var alltsså barnledig igår till idag. så vid halv 2-tiden åkte jag och hämtade min lilleman. han hade haft jätteroligt. så underbart att man har möjligheten att lämna bort honom och att det funkar så bra.

Nu har theo härjat runt och jag var jätteduktig och städa undan allting istället för att låta det stå.

Nu börjar visst gossip girl igen! woho. det måste jag genast ägna min uppmärksamhet mot. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0