Gammkärringa!

Huvvaligen. Så var denna födelsedag över.. eller jaa.. en kvart är det väl kvar i alla fall.

Närmre 30 än 20 är man nu som min bror så fint påpekade.

Men jag har haft en bra dag. :)

Började med att farmor kom och hämtade Theo. han vart jätteglad och har haft det jätteroligt ute hos farmor. Straxt efter två så kom Anna hit med smörgåstårta, blommor och paket till mig. Så himla mysigt. Fick ett fint halsband med en älva och en skitsnygg klocka!

När Theo kom hem så höll han i en liten bukett med tulpaner som han sträckte fram till mig och sa tack tack. Det var helt klart dagens bästa ögonblick. att få blommor utav sonen.

Efter att Anna åkt hem så stack jag och lillgrabben till Mediamarkt där jag köpte en film. Dumma mej. Har inte sett den men vi på jobbet har blivit helt besatta utav minifilmerna som gjordes i samband med filmen. Speciellt banana-videon. haha. den är underbar! Theo älskar den.



Filmen var helt okej. Bäst av allt är ju endå Minionerna! skitsöta!
Nu ska jag gå och lägga mig och imorgon blir det en heldag ute hos farmor med lite mat och härligt umgänge!

Natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0